Job 27 van 67


Report this listing

Solliciteren



Medewerker Catering & Evenementen


Functie

PROVINCIE ANTWERPEN ZOEKT MEDEWERKER CATERING & EVENEMENTEN

Bij ons maak je een belangrijk deel uit van de cel Plechtigheden & Events, waar jouw passie voor catering volop tot zijn recht komt. In deze boeiende rol krijg je de kans om direct samen te werken met onze teamverantwoordelijke Hospitality en bij te dragen aan

Wat zou je doen?

Jouw taken zouden vooral bestaan uit het ondersteunen van plechtigheden, VIP events en de congreswerking, meer bepaald:

  • Logistieke ondersteuning, bediening, tafelschikking, schenken van dranken, afruimen
  • Voorbereiding en nazorg van de dagelijkse service in overleg met de dossierbeheerders, onthaalmedewerkers en je collega’s bij de cel Plechtigheden & Events
  • Aansturen en begeleiden van intern en extern horecapersoneel & cateraars
  • Opvolgen menu’s & aanspreekpunt voor het bedrijfsrestaurant
  • Opvolgen van de dagelijkse hygiëne en richtlijnen binnen de HACCP-wetgeving
  • Opvolgen van de stock en nodige bestellingen
  • Uitvoeren van algemene administratieve taken
  • Verzorgen van mailings en behandelen van inkomende en uitgaande briefwisseling
  • Maken van boekingen en ondersteunen van evenementen
  • Financiële administratie: verwerken en doorgeven van bestellingen & facturatie
  • Je neemt eindverantwoordelijkheid voor evenementen (ontbijten, VIP-lunches & diners, …); in samenspraak met je collega’s van de cel Plechtigheden & Events. Je adviseert en coördineert, zorgt voor een efficiënte briefing en maakt duidelijke afspraken met externen

Nog vragen over dit takenpakket? Deze kan je stellen aan Liesbeth Moereels, jouw toekomstige leidinggevende op +32 3 240 64 92  of liesbeth.moereels@provincieantwerpen.be

Jouw profiel

Nog steeds geïnteresseerd?

Behaalde je reeds een diploma hoger secundair onderwijs en ben je fysiek fit en gezond? Dan is deze rol perfect voor jou!

Flexibiliteit is de sleutel tot succes: in ons team van Plechtigheden & Events zijn avond- en weekendwerk wekelijkse kost in deze functie. Je krijgt de mogelijkheid om tijd te recupereren hiervan gedurende weekdagen en in de zomerperiode. Verwacht ongeveer 20-25 avondevenementen en 5-8 weekenddagen per jaar.

Welk profiel zoeken wij?

Om bovenstaande taken vlot uit te oefenen is een basisvaardigheid in Word, Excel en Outlook een vereiste.

Ervaring in de horeca en een passie voor koken wordt zeer gewaardeerd.

Kennis van HACCP-regelgeving en in het bezit zijn van een rijbewijs B is zeker een voordeel.

Ben jij een hands-on en georganiseerde persoon die goed in teamverband werkt?

Beschik je over het vermogen om zelfstandig te werken en initiatief te nemen?

Heb je kennis en/of ervaring in etiquette en zaalbediening?

Beheers je Nederlandse taal goed?

Dan zal dit je zeker overtuigen…

Je start in salarisschaal C1 -niveau. Naast je geïndexeerd voltijds loon dat tussen de bedrag en bedrag euro ligt krijg je van ons:

  • Maaltijdcheques van 8 euro/dag
  • Vakantiegeld en een eindejaarstoelage
  • 36 jaarlijkse vakantiedagen
  • Fietsvergoeding van 0,35 cent per getrapte kilometer met de mogelijkheid tot fietsleasing of een abonnement openbaar vervoer
  • Een investering in jezelf dankzij een afwisselend opleidingsaanbod
  • Een laptop voor professioneel gebruik
  • Mogelijkheid tot glijdende werkuren (afhankelijk van de events)

Bekijk onze extra legale voordelen om ons uitgebreid voordelenpakket te bekijken en onze loonsimulator om een gedetailleerde inschatting te maken van je bruto- en netto maandsalaris.

Wil jij als gastvrij gezicht bij ons aan de slag? Super! Samen doorlopen we de volgende selectiestappen:

Stap 1: Ja, ik wil!

Na het lezen van onze vacature ben jij overtuigd dat deze job écht iets voor jou is, je stuurt ons dan ook je CV en motivatiebrief tot 19 mei 2024 via de solliciteerknop hieronder.

Stap 2: CV screening

Wij screenen alle binnengekomen CV’s en motivatiebrieven op basis van

Aantoonbare ervaring

Motivatiebrief

en selecteren maximum 10 kandidaten.

Stap 3: You’ve got mail!

Indien je bij de overgebleven 10 kandidaten bent, krijg je van ons een mailtje in de week van 20 mei 2024 waarbij we je uitnodigen voor de praktische opdracht ter plaatse en competentiegerichte interview.

  • De behoeften van de klant identificeren en naargelang de verwachtingen adviseren
  • Een netwerk van partners, leveranciers en dienstverleners opbouwen en onderhouden
  • De logistiek van het evenement organiseren en de betrokken leveranciers en dienstverleners coördineren

Aanbod

Stap 4: competentiegerichte interview en opdracht ter plaatse

Dit onderdeel zal plaatsvinden op 6 en 10 juni 2024 fysiek in het Provinciehuis.

Deze datum is bepalend - reserveer alvast een plekje in je agenda!

Stap 5: Eindselectie

De selectiejury legt jouw resultaat uit de vorige stappen samen en kiest de laureaat voor deze procedure.

Stap 6: IT’S A MATCH!

Tijdens de eindbeslissing stellen we een eindrangschikking op waarna we iedereen telefonisch op de hoogte brengen van zijn/haar resultaat en de laureaat de functie aanbieden.

Wil je graag gedetailleerdere informatie over elk van deze stappen? Kijk dan op onze website voor een diepgaand overzicht van het sollicitatieproces.

Meer informatie over deze onderdelen kan je hier lezen.

Praktisch

  • We bieden je een voltijdse contractuele functie met een arbeidsovereenkomst van onbepaalde duur aan.
  • Je zal werken in het Provinciehuis.
  • Voor meer info over de selectieprocedure, de verloning en de extralegale voordelen kan je terecht bij Sarah Frison, consulent werving & selectie (tel. 03 240 54 19 of email sarah.frison@provincieantwerpen.be)

Maak deel uit van ons team en laat elk evenement schitteren!

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht